Dział Planowania i Inwestycji:
Dział Planowania i Inwestycji realizuje zadania związane z przygotowaniem, realizacją, nadzorowaniem oraz rozliczaniem i dokonywaniem odbiorów inwestycji i remontów ma drogach, mostach, przepustach i innych obiektach inżynierskich miasta.
Dział Administracji Dróg:
Dział Administracji Dróg zajmuje się administrowaniem i zarządzaniem drogami gminnymi na terenie miasta, w tym: wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, umieszczenie urządzeń, obiektów i reklam w pasie drogowym, lokalizację zjazdów, przygotowanie i opiniowanie projektów zmian organizacji ruchu drogowego, prowadzenie stref płatnego parkowania, realizacja zagadnień związanych z wycinką drzew w pasie drogowym.
Dział Utrzymania Dróg i Gospodarki:
Dział Utrzymania Dróg i Gospodarki zajmuje się utrzymaniem przejezdności dróg gminnych, konserwacją, remontami i awariami na drogach gminnych, prowadzeniem i koordynacją "Akcji Zima" a także załatwianiem spraw organizacyjnych i administracyjnych dla sprawnego funkcjonowania Zarządu Dróg Miejskich.